Pages

07 December 2011

Vad är fel?

Idag sa en kompis till mig att jag verkade så ledsen, hängig liksom. Vad är fel?
Ingenting är fel sa jag.. är lite trött bara. Sedan klev vi ut från restauranten vi ätit lunch på och jag fick en rak höger av kylan som tryckte på. Brr!
Och då insåg jag att nu har det börjat. Jag är  inte bara lite trött. Jag fryser. Det är DEN tiden på året. Den tid då det börjat bli så pass kyligt att jag faktiskt blir grinig. De som känner mig väl vet att jag är en av de mest lättfrusna människor på jorden. Och de vet också att jag blir ganska tyst och sur och grinig när jag fryser. Och så kommer vintern i Stockholm. Bad combination.
Så, kära vänner - om jag verkar grinig, hängig, ledsen eller butter. Eller rent av elak(?) - snälla söta ta det inte personligt! Jag fryser bara.

No comments:

Post a Comment