Pages

17 April 2013

Bajenlacket!

- The Bajen-polish

Glömde bort att skriva om naglarna som jag stylade speciellt för matchen i söndags. Hade en halvtrist lördagseftermiddag medan jag väntade på att filmkvällen skulle börja, så bestämde mig för att lacka naglarna. Grönt och vitt blev det, sedan ett liten bajenmärke osv osv. Och här är resultatet. Heja HIF!


Det gröna lacket är inte så typiskt Hammarby-grönt, men man fattar ju vinken och jag tyckte det funkade ändå. Det kommer från Maybellines Coloramaserie, och heter "Pow Green" - jag diggar verkligen färgen och det var en bra borste! Det vita lacket kommer från HM ("In It For The Game) - där får man vad man köper. Med två lager blir det ordentligt med färg, bra för vad man betalar för, tyvärr är borstarna inte lika bra och det blir lätt lite kladdigt. Till det lilla bajenmärket använde jag ett gammalt grönt nagellack från Viva la Diva, då jag tyckte färgen passade bra. Inget vidare lack, men så är det rätt gammalt också och kan därför inte ge det en rättvis utvärdering. Hojhoj, det var skoj!

I forgot to write about the nails i styled for the special game this past sunday. I had a pretty boring saturday afternoon and so while waiting for the movie night to start i decided to paint my nails. Green and white, with a little "Bajen"-brand on it etc. And this is the result. Go Hammarby!

No comments:

Post a Comment