Pages

03 May 2013

Hemma igen

- Back home

Så var man tillbaks i Svea.
London var riktigt härligt, jag ska berätta mer om det vid tillfälle.
Igår var första dagen tillbaks på jobbet och jag tycker att det gick helt okej. Hade hjärtklappning när jag kom dit och vart ofantligt trött. Orkade inte stå på benen hela dagen. Tre minuter i stängning blev jag helt skakis och mådde illa, men jag hade Malin där hela kvällen och det var skönt. Och det gick ju. Och nu kör jag på idag igen, så kommer det nog att gå ännu bättre.
Solen skiner utanför fönstret och snart kommer Nan för att visa upp sin bils nytonade rutor. Life goes on.

Back in Sweden-land.
Had a great time in London, will tell more about it later on.
Yesterday was my first day back at work and i think it went alright. My heart was beating super hard when i arrived and i got very tired very quickly. Couldnt stay on my feet all day. 3 minutes before closing time i got all shaky and felt sick, but Malin was there with me all evening which was comforting. And i got through it after all. And today ill do it again, and it will work even better.
The sun is shining outside my window and Nan will be here in a bit to show off his cars new toned windows. Life goes on.

No comments:

Post a Comment