Pages

31 May 2013

Te-sällskap

När jag var på väg hemåt i fredags var det en himla tid tills tåget skulle gå. Så jag passade på att kila upp till spärrvakten för att be sockersött om att få ladda min telefon. Det slutade med att jag tog ett ännu senare tåg och hängde kvar ett tag till. Jag satt på spärren och han bjöd på te medan vi samtalade. Trevligt! Tänk vilken tur man har ibland.


When i was on my way home this past friday i had to wait a long time for the train. So i figured id use the time to go ask nicely the officer in the ticket both if i may charge my phone. It ended with me getting an even later train and stuck around for a while more. I sat on the counter and he offered me tea while we were talking. Super pleasant! Sometimes luck is just on your side, huh.

No comments:

Post a Comment