Pages

07 September 2011

Semester

Två veckor kvar till semestern. Aaaah!
Det är verkligen behövligt. Tog ju på mig extra mycket jobb i somras (jag skriver somras inte sommar för idag känns det verkligen som att sommaren är över) eftersom jag viste att i augusti får jag semester! Sedan fick jag ju jobbet i den nya butiken och vips blev det Ännu mer jobb och semestern blev uppskjuten. Men nu är det alltså snart dags. Hallelujah!


Den 20e september åker jag till Tokyo, det ska bli riktigt roligt. Träffa Jonathan och förhoppningsvis även Masato. Försöker hitta all möjlig information om kul grejer att göra i Tokyo och Kobe. Stannar där i lite mer än en vecka så det är ju inte alltför länge. Och sedan vidare till Indien, så får vi väl se hur det går...
I vilket fall som helst, bu eller bä, så kommer det att bli så jäkla skönt att slippa Sverige ett tag. Urk. Jag har snart varit hemma i ett år. Ett ÅR! Det är helt otroligt, och jag ville ju bort igen efter typ en månad, så ni kan tänka er hur jag känner nu, när sommaren dessutom tagit slut och ännu en äcklig vinter närmar sig.

Så, jippii, semester! <3

No comments:

Post a Comment