Pages

07 March 2013

Tantig.

Halvsitter här i sängen (är så mätt att jag knappt kan sitta rakt - tack mamma!) och känner på mina ben. De är alldeles oljiga och mysiga efter massagen jag fick tidigare idag (hot stone massage - tack friskvårdsbidraget!).

Det var galet skönt, jag tror till och med att jag kan ha slumrat till en liten stund. Gubbvila deluxe. Förutom när hon gned mina fotsulor, oh så kittligt!

Var ju, eller är ju, helt trasig från allt stående och gående på jobbet - fy. Och nog hjälpte det lite, men känner mig fortfarande som en gammal stel tant. Tänk om man kunde få bli lite utknådad åtminstone en gång i månaden, så mycket bättre man skulle må! Alla arbetsplatser borde anställa någon som masserar de anställda med jämna mellanrum. Tror det skulle gynna alla.

Nu ska jag försöka veckla ut min tantiga kropp och duscha av mig oljan innan jag dyker i säng!


No comments:

Post a Comment