Pages

10 February 2011

Tävling?

Vem tycker det är helt knasigt att jag varit på så många ställen, men aldrig här:

- Länk till Nilens skatter -

Egypten verkar verkligen vara någonting för sig, och på ett sätt är jag glad att jag sparat lite på det. Men en dag måste jag dit. Måste.

Att sedan få åka till en fantastisk plats och Skriva om det och Fotografera det. Åh, att vara resereporter. Är det någon jag känner som inte minst en gång tänkt att det är det jag borde hålla på med i livet?

Det påminner ju lite om vad jag gjort på resdagboken, där jag känner att jag utvecklats jättemycket i mitt skrivande medan jag berättat om mina resor!

Exempel:

- Länk till Resdagboken -

Tänk om man vore så lyckligt lottad att man kunde vinna:

- Länk till Tävlingen -

Heja mig!

No comments:

Post a Comment