Pages

31 January 2014

Pinterest

Idag började jag använda mig av Pinterest. Det var mamma som visade det för mig med en varning om att det är väldigt beroendeframkallande. Och jo, det kan jag hålla med om! Det går att klicka sig vidare och vidare och vidare i oändligheten. Så mycket bilder. Men det är fantastiskt roligt. Du kan söka på precis vad du vill, så kommer det fram en massa bilder som folk har "pinnat" - klickar du på bilden kan du också sätta en pin i den om du vill spara den på en av dina anslagstavlor. Under bilderna går det även att se vart den ursprungligen kommit ifrån - på det här viset kan man komma till hemsidor där det finns tips och trix och allt möjligt. Kul kul!

Här hittar ni min Pinterest!

Started using Pinterest today. My mom recommended it to me with the attached warning that it can be very addictive. And yes, I am very much willing to agree to this! You can go on clicking and clicking and clicking into the eternity. There are so many pictures. But it's a lot of fun. You can search for anything you want, and are shown a whole bunch of photos that people have "pinned" - if you click the picture you too can put a pin it if you want to save it on one of your boards. Below the pictures you can also find where it is originally from - a great way to find good home pages. Fun!

Follow this link to have a look at my Pinterests!


No comments:

Post a Comment